lördag 11 september 2010

Sambo

Då ska vi se, det har hänt lite nytt sedan sist och jag har inte hunnit uppdatera här.
Men nu blir det ändring på den saken.
Min älskade har flyttat in till oss och livet leker.
Det har kommit in en hel del nya möbler här.
Vi åkte till MIO för att köpa en lampa för 800 kr. Kom ut med lampan och en säng för 53 000 kr.
Så kan det tydligen gå.
Ska visa er lite bilder på det senare.
Dessutom har jag fått hem ännu ett paket från Buzzador, tandkräm den här gången. Alltid lika kul att få testa nya saker och dessutom får den stora äran att glädja människor i min direkta närhet med nya grejer.

Nu ska jag ta tag i disken, fundera över detta med diskmaskin, och sen drar nog tvätten lite.
Jag hinner med sånt nu när min käraste har åkt på jobb igen.
Fyra veckor...fyra långa veckor...sen ses vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar