torsdag 16 september 2010

Resa!?

Festa loss i Rotterdam på lördag hade inte varit helt fel!
Men så lär det inte bli. Inte för mig.
Däremot kommer nog Joel få göra det.
Fan vad kul det hade varit att åka dit och överraska honom!!
Men nja, det är för långt att köra och för dyrt att flyga.

Istället ska jag skaka rumpa tillsammans med bästa Sandra!
Det ska bli skitskoj!!
Var ett tag sedan nu. Har varit så mycket annat för oss båda så nu är det faktiskt hög tid!

Idag har jag gjort av med alla pengar.
Tankat bilen, köpt fodrade regnkläder tillika skor och en vinterjacka till Hanna. Så nu ekar det på kontot.
Men vad fan gör det??
Jag har mer än jag vågat drömma om!

Och hur i helvete kan det kosta pengar att skaffa ett jävla MedMera-kort? Är de helt vilsna eller?
Mamma får jag låna ditt kort, snälla?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar