fredag 17 september 2010

Klar!!

Umgås man för mycket med sig själv
fastnar man i sin egna galenskap.

Det är hög tid att jag ger mig ut och delar den med någon annan.

Tavlan är klar och ska idag överlämnas.
Det skulle glädja mig mycket om mottagaren blev glad.
Bilder får ni se i kväll eller morgon kanske, beroende på hur kvällen utvecklar sig.

Ska sätta mig med plugget nu. Tänkte egentligen åka in till skolan idag men nja, tiden gick och magen har en av sina sämre dagar, så det är bättre att sitta hemma istället.
Är faktiskt överraskad över hur kul och givande ritningsläsningen är.
Trodde inte riktigt det när jag började.
När man tröttnar på att svetsa kanske man ska vidareutveckla detta?!
Inte lika riskfyllt direkt, det är absolut en fördel!

Nej, nu måste jag sätta fart så jag hinner med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar