söndag 26 september 2010

Händig!

I hallen hänger ett ett svart nyckelskåp, under sitter en list och på toan hänger toarullen på väggen.
Allt fixat, borrat, mätt och skruvat av mig.
Rätt stolt faktiskt över att ha fixat det.
Har gjort äppelmos idag också på lite av de äpplen jag fick av mamma.
Blir så sagolikt gott!!
Så nu ska det svullas äppelmos.

I morgon ska barnen till deras pappa och jag ska till skolan.
Får se om de vågar möta min blick i morgon, med tanke på hur jag svor och gick ann i onsdags. Det skvätte rätt bra på mig då och hade jag inte haft min stora tjocka handske på mig så hade min vänsterhand inte funnits längre.
Och utan svetshjälmen hade jag inte haft ett ansikte kvar.
Jag verkligen hatar rörtråd under-upp. Det rinner!!
Men det jag gör verkar ändå bli bra. Får mycket beröm och uppmuntran.

Förresten, släng in en kommentar ibland.
Det är sånt man blir glad av!
:D

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar