fredag 16 september 2011

Nytt

Idag ska jag bli klippt!
Eller mitt hår ska bli det rättare sagt.
Är så jäkla sugen på att göra något annat roligt med det också...färga, bleka, slinga.
Typ så.
Har tonat det en gång i hela mitt liv, det är liksom allt.
Så det är dax att våga testa något annat nu.
Frågan är vad, vad som blir bäst och vilket märke som är bäst att använda...
Många frågor men ack så få svar.
Nästan komiskt hur pinsamt velig man kan vara!
Men först ska skiten plattas, för så här kan man inte se ut!!
Tänkte i en svag sekund lägga ut en bild men jag tror jag hoppar det.
Vill inte skrämma någon. Faktiskt.

Meeeeeeeen nu hinner jag inte mer!
Är det någon som är så där megasugen på att klippa gräs så är ni välkomna hit!
Att det dessutom finns öl här kanske gör det hela mer lockande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar