söndag 11 september 2011

blond citatrabblare

Host
Host
Och halsen gör ont.
Men va fan!
Lär inte ha någon röst i morgon.
Men va fan!
Det spelar väl ingen roll.
Barnen sover så sött, mannen fick jag yttra några ord med tidigare under kvällen och jag tackar högre makter för att inget hänt i New York idag.
Dessutom har det varit varmt idag och jag har haft kaffe-besök.
I morgon är det jobb som gäller.
Efter 3 dagars vab den här veckan så längtar jag verkligen till jobbet igen.
Får bara hoppas man pallar med tanke på allt damm, allt mögel och min astma.

Men helt ärligt, är det bara jag som blir fundersam över om det är tvbolaget som gör Maria Montazami eller om hon är så riktigt korkad?

Och kan någon förklara för mig varför man ska ha citat på allting?
På väggarna, på tavlor och på mattor...
Jaja, det är inte min grej.

Men det är väl tur att alla inte är blonda och att inte alla uppskattar citat.
Tänk bara hur världen hade sett ut då.
Nej, det är nog bättre nu.
Även om det ibland ställer till det.
Det också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar