söndag 18 september 2011

Idag har golvvärmen åkt på.
Det är rått inne.
Egentligen borde jag elda.
Men spisen måste rengöras och sugen står inte så lätt åtkomligt för en som bara är två äpplen hög.
Så det får vara ett tag till.
Ser att de flesta grannar runt oss eldar idag.
Det gör de helt rätt i.
Måste köpa mer ved när jag tänker på det.

På tal om att köpa så står ett par nya jeans på inköpslistan.
Hoppas kunna hitta ett par snygga och billiga i New York.
Och för att få plats med alla inköp som kommer ske så har jag köpt mig en stor fin resväska!
Den är rosa!

Ska bli så gott att träffa mannen igen.
Har varit en tung helg det här.
Två veckor har gått. Bara fyra kvar.
10 dagar sen är jag hos honom...då är det mindre än 3 kvar innan han är hemma.
Så det går ganska fort ändå.
Hade dock inte gått lika fort om jag inte kunnat göra den här resan.

Ni som varit i New York......Vad får man inte missa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar