måndag 5 september 2011

635 mil bort

Nu är han på andra sidan pölen.
Och där blir han kvar många veckor.
Jag har jobbat. Eller försökt med tanke på hur det har strulat idag.
Det är konstigt hur vissa dagar inte fungerar alls.
Hämtade barnen på fritids/dagis och lämnade av dem hos svärfar.
Tog mig snabbt som fan till vårdcentralen och fick konstaterat vad jag redan visste, medicinen fungerar!
Fick också okej att använda mer om jag kände att jag behövde.
Kanon!

Så, vissa saker har gått enligt planerna, andra har inte fungerat alls medan några har förvånat i sin enkelhet.

Får dock se om jag blir hemma med dottern i morgon.
Hon var jäkligt hängig idag.
Blir min första vabb-dag i så fall.

Nej, nu ska jag sova.
Det blev liksom inte mycket av det förra natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar