fredag 1 oktober 2010

Sängen bilen hästen

Drömde så vackert om en häst i natt. Blev akut sugen på att börja rida igen.
Men efter några timmar i vaket tillstånd kändes det inte längre så viktigt.

Gillar inte dessa ensamma dagar.
Dagar fyllda med bara mig och mina tankar.
Jag gillar det inte.
Men jag orkar inte tränga mig på, orkar inte vara till besvär för andra.
Så jag putsar mina fönster, kör den underbara bilen och äter fläskfilén helt själv.

Hämtade tyget idag, det till sängen.
http://www.stoffochstil.se/Katalog/Bolig.aspx?group_id=4505&articleid=17837
Är nöjd! Det kommer bli så fint!
Så till gavel ska det byggas lite.
Svart, trä, från golv till tak.
Lär bli nice!

Har fått lite sålt idag också. Det är alltid något.
Två inom loppet av två timmar. Tycker det är ganska bra jobbat.
Håller mina tummar för att det blir mer under helgen.

Förresten så har jag hittat lampan till sovrummet.
Den perfekta!
Den blir dyr dock. Men den är ju perfekt!
Så nu är sökandet över.

Och jag har blivit överraskad idag.
Det går faktiskt in en hel strykbräda i bilen.
Vem hade kunnat ana...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar