onsdag 27 oktober 2010

Utgång

Det blir en tur till krogen ikväll.
Hittade tillslut lite kläder som får duga, lite smink och fix med håret så är man klar.
Har dock ingen lust alls att dricka, så det blir en nykter kväll.
Men det borde faktiskt gå bra det också..hoppas jag.

Saknar min sambo.
I går morse var senast jag hörde av honom. Ett 4 minuters-samtal i yrvaket tillstånd.
Han varnade för att det kunde bli så här.
Men det spelar ingen roll, jag saknar honom inte mindre för det.
I vanliga fall när han är borta pratar vi någon timma varje dag.
Nu skulle jag behöva hans tankar och funderingar, bolla idéer och få råd av honom.
Nu mer än någonsin.
Men det är tyst.
Så jävla förtvivlat tyst och ensamt.

Undra om vi någonsin kommer få ett normalt svensson liv?
På ett sätt hoppas jag inte det.
På ett annat så vill jag inget hellre.
Kanske det blir annorlunda efter nästa höst.
Det återstår att se.


Jeg elsker kun dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar