söndag 10 oktober 2010

Flytta

Är fortfarande trött. Sover dåligt och lite.
Hatar att hösten är här, att det dröjer typ 8-9 månader innan det blir varmt igen.
Avskyr det!
För varje år som går blir längtan efter att flytta iväg härifrån allt starkare.
Det är svårt.
Jag har svårt att tänka mig att exet släpper iväg barnen och jag vill verkligen inte flytta utan dem.
Och frågan är om man kan tänka sig flytta iväg från dem när de blivit vuxna. Tveksamt.
Känner att jag mest ser allt ganska mörkt just nu.
Men Joel är äntligen hemma och vi har haft några fantastiska dagar med barnen.
Var på Leos Lekland idag.
Efter flera timmar av klättrande och rutschkaneåkande så skulle vi hem men inte ett gnäll från något barn när vi sa att det räckte. De var ganska mätta och trötta.
Men det är en upplevelse de kommer prata länge om.
och vi ska dit snart igen!

I morgon är det visning på en lägenhet i stan. En 4:a på 150 kvm. Dock är hyran snäppet för hög med sina 10700 kr/mån. Men det kan vara intressant att kika på den.
Ska kolla på en annan på onsdag, även det en fyra men den är mindre och med lägre hyra. Ligger dock något mindre centralt.
Så det har börjat röra lite på sig när det gäller bostäderna.
Har kikat lite på bostadsrätt också, men det blir dyrare än att köpa ett hus. Så det känns verkligen inte värt det.

Nu ska jag övertala dottern att byta från film till musik så hon kan sova, så jag får göra detsamma. För herrejisses så trött jag är.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar