torsdag 3 november 2011

Tre

Nu har jag snart gjort min första vecka på mitt nya jobb som teamledare.
Det mesta ser bra ut men ett par små detaljer stör mig lite.
Personen jag ska ta över efter är ganska oorganiserad vilket gör att jag får svårt att få ett bra grepp om vad som egentligen ska göras.
Vi har ännu inte varit överallt och bilen verkar behöva jobbas lite med.
Att den ska bli städad innan den lämnas över verkar heller inte helt självklart.
Eller bli besiktigad.
Eller fått vinterdäcken på plats, som för övrigt måste hittas nya, då de, som ligger i bilen, är under precis all kritik.
Härligt om man ska få körförbud på bilen med en gång.
Det går liksom inte.
Att jag inte fått något schema ännu samt anställningsavtal oroar mig lite också.
Sånt här hade jag gärna sett dag 1 redan.
Och kläder ska vi bara inte tala om.
Men resten blir nog bra!
Eller jag ska säga så här, det blir kanon så fort jag får ta över!

Jag känner mig rätt ensam med mina funderingar o hade önskat mannen vore hemma.
Men nu är han ett halvt jordklot bort i värmen o här hemma går jag, kan inte följa med o har astmaanfall av kylan.
Inte heller hinner vi prata då tidsskillnaden är helt fucked up!
Jo, det kan nog hända att jag är lite bitter trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar