torsdag 10 november 2011

1 dag kvar

Ikväll äter jag onyttigt och dricker öl.
Det blir godis och bara slapp framför tvn.
Veckan har varit tung och i morgon väntar ännu en jobbig dag.
Jag vet att jag är envis och ibland kan vara svår att jobba med.
Jag accepterar att andra gör annorlunda så länge resultatet blir bra.
Men jag blir arg när samma inte gäller mig.
När det jag just gjort görs om eller kollas upp.
Då känner jag mig mindre värd.
Nu hade jag verkligen behövt ha killen hemma.
Hade behövt att få bolla tankar och funderingar riktigt ordentligt.

Att det dessutom är kallt och att det ger konstanta känningar av astman gör inget bättre.
Skulle faktiskt vilja flytta.
Flytta till värmen.
Kanske gör det i alla fall någonting bättre.
Men det är inte så enkelt.

Jaja.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar