tisdag 15 november 2011

Men hallå eller???!!!

Nej, jag hinner inte blogga. Jag jobbar ju!
48 timmar förra veckan för att vara exakt.
Den här veckan har jag dessutom mina underbara små som jag vill spendera all vaken tid med.
Tyvärr är jag mest på jobbet.
Eller rättare sagt i min bil och är ute o stressar runt på vägarna.
Men faktiskt, det är rätt trevligt. Jag är rätt less på att läsa om nalle och kalle och piff och puff och alla de andra.
Fast å andra sidan är det rätt tröttsamt att lyssna på vuxna människor som säger:
"Men jag lovar, jag var på jobbet alla dagar. Jättekonstigt att ingen sett mig och att papperskorgarna svämmar över. Jag var ju där nyss."
Jo, det är märkligt som fan.

Nej, nu måste jag sova så jag orkar ta ännu ett snack i morgon om varför folk blir arga när man inte gör det man får betalt för att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar