fredag 25 november 2011

Armani

När jag var i New York i höstas så högst slumpmässigt snubblade jag in i Armanis affär.
Där fanns så mycket som fick saliven att börja rinna.
En grymt sexig och snygg klänning av det mindre slaget, byxor, jackor och givetvis väskor.
Jag har tyvärr en svaghet för väskor.
Jag erkänner det.
Men så hittade jag en plånbok som jag vände tillbaka till några gånger.
Den fångade mig.
Det som fick mig att gå var prislappen.
Nu letade jag efter densamma och tänkte tipsa min högst älskade sambo om en möjlig julklapp/födelsedagspresent/baraföratt-present.
Och hittade den här.
Saliven började rinna igen...men så var det ju det där med priset.

För 795 dollar är väl saftigt.
Fast visst är den snygg!

1 kommentar:

  1. Visst e den fin men sorry, inte 795- dollar -snygg =( Galet mycket pengar för en plånbok!

    SvaraRadera