onsdag 12 oktober 2011

Lysande som fan!

Just i detta nu händer inte mycket roligt.
Jag jobbar, sover och jobbar.
Försöker därimellan hinna med lite hemma men det blir så få timmar att mycket helt ärligt inte händer.
En fördel med jobbet, förutom att man får lite muskler, är att man hinner tänka. 8,2 timmar för att vara ganska exakt. Man hinner nästan tänka så mycket att man blir lite trött på att lyssna på sig själv.
Men idag kom det faktiskt en ganska lysande idé.
Försöker hitta lite info om det som behövs för det är egentligen inget jag vet så mycket om.
Men ja, något måste man ju roa sig med när det inte finns någon som roar en.
Är rätt sugen på att göra något eget men vet inte hur jag ska bete mig riktigt eller om jag ens vågar.
Å andra sidan kommer jag faktiskt ångra mig om jag inte ens skulle försöka.
Okej. jag lovar! Ska inte starta eget i morgon bara så där.
Men jag ska gjuta lite och se vart det bär hän.
Just nu bär det rakt ner i sängen oavsett vad som kommer ske i morgon!

Så, godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar