onsdag 12 oktober 2011

Idag är en dag av saknad.

Saknar mina barn.
Saknar deras skratt, bara fötter mot golvet, deras jakt på varandra runt i huset. Saknar att få krama om dem, saknar deras ord, deras tankar och funderingar.
Saknar på alla vis som en mor kan sakna sina barn.
4 dagar kvar!

Saknar min man.
Saknar på ett vis som inte ord räcker till för att beskriva.
Saknar i samma omfattning som jag älskar.
Saknar på alla vis som en kvinna kan sakna sin man.
2 dagar kvar!

Jag är inte hel utan någon av er.
Ni är lycka!
Ni är allt!

Älskar er så otroligt mycket!

1 kommentar:

  1. Lizzie lindgren_1@hotmail.com12 oktober 2011 kl. 16:41

    Mannen är ju snart hemma (tålamod han kommer)
    Dina barn hoppas jag att du snart får ha större delen. Det vore bra för dem!!!!!! kran

    SvaraRadera