torsdag 16 december 2010

ser ljust ut!

Är klar med teorin i skolan. Eller ja, jag är klar med det jag måste göra. För det tar egentligen aldrig slut.
Hinner dock inte bli klar med det praktiska. Kommer ha 1/3 kvar av pinne när vi åker iväg.
Alla rör-mot-rör.
Så antagligen blir det förlängning.
Men det ser ut att finnas jobb efteråt.
Ska in och träffa en arbetsgivare i mitten av jan.

Vet ni, det är mindre än två veckor kvar innan vi drar från det här mörka, kalla landet.
Det ska bli så underbart att få njuta av värmen utan krav och måsten!
Trodde aldrig jag skulle fira min 30-årsdag i Miami.
Men så blir det! :-D
Förresten, ang min ålder.
Jag skulle köpa en Burn (typ Red bull) igår på Coop.
Ni kan tro jag tappade hakan när kassörskan frågade mig om leg.
Bara skrattade åt henne och förklarade så fint att jag skulle fylla 30 här helt strax.
Nix, det gick då inte.
Så snälla Carl som var med visade sitt leg. Annars hade jag väl aldrig fått igenom den.
Visste fan inte ens att det var 18-årsgräns på det.
Shit!
Okej att jag får höra att jag ser ung ut, men under 18?!
Det trodde jag inte.

Nej, nu ska jag tugga färdigt på min sista pepparkaksdinosarie och sen klä mig med 42 lager för att gå ut och hämta barnen på dagis.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar