tisdag 9 november 2010

Hipp hipp hurra!

Grattis på födelsedagen älskling!
Önskar så att vi hade kunnat fira den tillsammans.

Men i morgon tar helikoptern honom till land och på torsdag går flyget hemåt.
Så om två dygn är han här igen!
Och jag längtar så!
Tiden kan inte gå snabbt nog nu.

Han kommer ha varit borta i 2½ vecka och jag har saknat varje dag.
Har längtat och nästan gått sönder på kuppen.
Alltså, precis som vanligt.
Men nu verkar det som om han blir hemma, länge.
Så jäkla skönt!
Istället blir det jobb i fabriken.
Det blir lång tid i bilen och kanske inte jordens roligaste arbetsuppgifter, men vi kommer ses varje dag.
Det ska bli ljuvligt!

Tänk, för ett år sedan hade jag inte träffat honom.
För ett år sedan hade han precis börjat dyka upp i mina drömmar.
Då hade jag aldrig kunnat ana att livet kunde bli så här underbart!

Nej, nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar upp till skolan i morgon.
Sista dagen där för denna veckan.

Sov gott kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar