tisdag 22 mars 2011

Finns inget bättre!

Jag tror jag börjar hämta mig från helgen nu.
Lite plötsligt och härligt ställdes det till med fest och innan vi ens hade hunnit blinka så var hela huset fullt av folk, musik och öl.
Men precis lika kul som det var då, lika hårt var det dagen efter.
Det har tagit nästan tre dagar, men nu börjar man bli människa igen.
Känns nästan som om man blivit gammal.
Märkligt!
Men det var värt det!
Det hände mer fantastiskt under helgen.
Min kära vän, Sarah, kom på långväga besök.
Vi pratas vid för sällan och när vi väl gör det blir det för kort.
Måste försöka ändra det.
Saknar dig pinglan!
Kanske ska ta en tur över till andra sidan landet till sommaren.

I övrigt händer det inte mycket.
Har vitfärg på händerna och idag slog krokusen ut utanför entredörren.
Barnen fick vårjackorna på sig till dagis och nu måste jag nog ner i källaren för att leta reda på dotterns tunnare skor. Hon kan ju inte springa runt i vinterstövlarna längre.
Det är det för varmt för!
Äntligen! Som jag längtat!!
Det är vår!

Livet är så underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar