torsdag 20 januari 2011

Förlovad

Jag tror det är dax att skriva något, det var ju ett tag sedan.
Men jag har ingen inspiration.
Det har hänt så mycket så jag vet inte var jag ska börja.
Det största är ändå förlovningen.
Bär en fyrkantig titanring med tre stenar på mitt vänstra ringfinger.
Och jag är så underbart lycklig!!
Förlovningen skedde på 12-slaget på nyårsafton på Miami south Beach.
På stranden pågick en konsert, hög musik och fullt av människor.
Nedräkning och fyrverkerier.
Ögonblicket kunde inte varit mer magiskt.

Efter två veckor, samt en extra, oväntad, dag, är vi nu hemma i vardagen igen.
Jag går sista månaden i skolan och letar jobb som en galning.
Det börjar bli hög tid att packa ihop så smått.
Om 1 månad går flytten till huset.
Det är så mycket spännande som händer.

Hinner ni med??

4 kommentarer:

  1. Grattis till er förlovning! Jag blir så glad för er skull! (jag anade nog att något sånt här skulle ske när ni åkte iväg ;-))

    Grattis igen och lycka, det förtjänar du! Njut, njut, njut!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det låter galet härligt, grattis igen! Och bara du hänger med så är det ingen fara med oss andra! kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till förlovningen vännen!

    Låter som du bara ska flyta med och njuta, så löser det sig med jobb och flytt :-)

    många kramar Sarah

    SvaraRadera
  4. Å Grattis grattis grattis!!! :D

    SvaraRadera